Мимето - след 3 месеца в Зоната..

Назад

19 September 2016

За тези, които сега се включват – следим промените на Мимето от Несебър на 29 години с три деца, които гледа сама ;) 

Тя започна със Зоната преди почти 3 месеца / точно на 22-ри ще станат точно 3 месеца /. 

Започнахме заедно като аз й предложих да спазва Зоната, освен това и предложих и да я следим всички тук, за да мотивира и останалите.

Какво постигнахме до сега? 

Много жени ми писаха, че са започнали Зоната, че се чувстват много добре с нея, че са си обърнали внимание вече, въпреки, че имат малко дете или деца, че наистина следят с интерес историята на Мимето ;)

Ето какво постигна Мимето за 3 месеца в Зоната :

***След като аз я накарах да се изтегли, въпреки, че не препоръчвам, вече обаче много хора ме питаха и все пак щом ще следим промяната и пред всички, ще трябва да се тегли – и ето резултата – 8 килограма надолу общо за 3-те месеца ;) 

***От любов към шоколада и заричане, че много трудно ще се откаже от него – само 3 дни след старта на Зоната – каза, че не изпитва никаква нужда от сладко и се кълнеше, че не ми вярва как ще стане това с липсата на желание за сладко, но е абсолютен факт ! Тя няма нужда от сладко вече и не го яде ;) Да! Възможно е това да се случи и с вас !!!

***Това, което тя смята за най – голямото постижение е, че децата и вече не искат бял хляб със салам, а искат хляб Бонус с извара и краставичка, не предпочитат сладки и десерти само, а искат да си хапнат и плодче ;) Мисля, че това е най – големият плюс за нея до тук, защото да даваш добър пример е най – важното нещо за децата ви :) Каквото и да им говорите, колкото и да им се карате и да се мъчите да възпитавате – те децата гледат от нас – от родителите, от хората, с които прекарват най – много времето си..Така че ако искате да промените нещо в детето си, първо го променете в себе си, в 80 % от случаите това работи безотказно ! 

***Казва, че се чувства много енергична, много бодра и концентрирана, което няма как да не е така, когато са ти “подредени” хормоните – когато кръвната ти захар е на ниво, когато се храните на често и поддържате метаболизма си, то тогава няма как да сте отпаднали, изморени, депресирани, гладни  и т.н..

***И нещо също много важно, казва, че се чувства все по – близо до целта, да си свали излишните килограми, да изглежда както преди ;) 

Ето какво мисля аз :

За мен килограмите нямат чак такова значение, при положение, че тя вече отдавна е попаднала в Зоната, но все пак знам, че повечето от вас много се интересуват от това ;)

Вече не веднъж съм казвала, че повече от 2,5 – 3 кг до максимум 4 кг подкожна мазнина на месец няма как да свалите !

Мимето средно сваля по 2,5 – 3 кг, което е страхотно в предвид, че не спортува активно, освен че е напред – назад с децата ! 

И сега много искам да кажа на хората, които сега ще кажат, а не това са много малко килограми – защото знам, че всеки търси бързото и лесното и иска да сваля по 10 кг на месец, но не става !

Разберете, ако ставаше толкова лесно и бързо – нямаше да има толкова много хора с наднормени килограми, според мен това са страхотни резултати и наистина лека по лека, тя все повече се доближава до целта си! Който търси моментално бързи резултати, обикновено цял живот си стои с наднормените килограми, за това нека бавно и славно да постигаме целите си, а да не се правим на тарикати и да търсим елексири и хапченца, които да ги стопят на бързо! 

Да поздравим Мимето за резултата, да й дадем кураж да продължава, тя е много доволна от резултата и се надява все да продължава така! 

Ако има някой, който не знае как да започне, пак ще запиша да прочете първо тук, след това да разгледа всичките рецепти тук и ако бърза да предпочита от зелените, ако не бърза, може да си хапва и от червените рецепти! Стискам палци, не отлагайте мечтите си, времето така или иначе ще мине, дали ще ги сбъдвате бавно и славно, или ще си стойте на едно и също място, мисля че това е въпрос на личен избор!

Действайте и ето най – важното от Зоната:

***Хранене на всеки 3,4 максимум 5 часа

***На всяко хранене балансирана храна, която да съдържа ПРОТЕИНИ, ВЪГЛЕХИДРАТИ И МАЗНИНИ

***Вода – най – добре е 30 минути преди хранене по 1 чаша, но ако не можете да я пиете така, поне се старайте да правите литър, литър и половина и не пийте водата никога по време на хранене или веднага след хранене!