Промяната на Мима - 2 месеца

Назад

27 August 2016

Здравейте отново, включваме се от Несебър :) , следим ПРОМЯНАТА на Мима. 

Мима започна Зоната почти 90 кг, ето как се чувстваше тя преди 2 месеца като започвахме:

Каза ми, че е супер щастлива, че има прекрасен мъж и три деца, но тези килограми…:(

Това е за вас от Мима: 

”Те подтискат, не можеш да се отпуснеш сред хора, не можеш да се чувстваш доволен от себе си, ставаш трудно подвижен, много лесно се изтощаваш, енергията е почти нулева (още повече и с три деца), почти постоянно се чувстваш уморен, отпаднал, имаше моменти следобяд или вечерта, в които ако не изям 1 шоколад или нещо сладко, имах чувството, че няма да продължа да живея ;)))

Имах нужда от кафета, за да се “събуждам”, от шоколади, за да ме “вдигат” и накрая пак изморена…

Мислех си, че е защото имам доста ангажименти покрай децата, изобщо не съм предполагала, че с някаква промяна в начина на хранене, може да се промени толкова много състоянието, в което се намирам през деня. За съжаление, изобщо не вярваме в хранения, движения и подобни, все обвиняваме обстоятелствата, все си намираме оправдания от сорта на – а, сега имам много ангажименти – деца, кариера, домакински задължения, отлагаме, отлагаме и накрая наднормените килограми, депресиите и болестите идват!!! Искам да приветствам всички, които отлагат и дълго са отлагали като мен, да започнат промянатам, още след първите 4,5 дни в Зоната, усетих огромната разлика! 

Първо – започнах видимо да свалям килограми – за първия месец се претеглих – бях свалила 5 кг, за втория не се тегля – Катето не дава, пък и не изпитвам нужда като преди, наистина, като виждам по дрехите си.. сигурна съм, че и за втория месец съм свалила поне 3 кг…Но по-важното е, че се чувствам УНИКАЛНО!

До сега много пъти съм се надъхвала да отслабна, тъй като в ученическите си години бях слаба и знам как се чувствах тогава... но като започвах диети – или бях само на плодове и зеленчуци или бях на някакви измислени режими и винаги, ама винаги, хем се чувствах гладна, хем отпаднала, хем все така ми се ядеше сладко и дори месец, два да издържа така, после каквото и да хапнех – моментално се лепеше! 

Ето и промяната ми сега, само след 2 месеца Зоната : 

*Дрехите ми стават все по – широки /май ще съм в разход за нови ;) /

*Имам енергия, колкото децата ми, наистина / бягам с тях, а преди едвам се влачех/

*Осъзнах, колко лесно, само като смених няколко хранителни навика, може наистина да контролирам състоянието си, а преди мислех, че това не зависи от мен  – като например не закусвах, не обядвах, ядях след 2,3 часа, а трябва на често, за да забързам метаболизма си

*Преди си мислех, че за да съм слаба – трябва да съм гладна дълго, дълго време!!!!!!!! Това е може би най – голямото ми откритие – виках Катеее, с толкова храна, ще стана по – дебела, но НЕ!, ям по 4,5 пъти на ден, много храна и отслабвам :) 

*Нямам нужда от сладко, аз, която без шоколад не можех да живея! За тези 2 месеца, съм изяла общо – 2 топени сиренца с боровинки и 2 парчета шоколад и то защото децата ядяха, и наистина като виждам сладкото, понякога ми се прияжда, но изобщо не е както преди – да не мога да се сдържам, даже само го поглеждам и си казвм мога и без него и се чувствам още по – горда от себе си :) Даже, Катето ми казва по един път в седмицата, ако искам да си правя от неините десерти, за да се наситя на сладкото, но аз наистина засега нямам нужда.. :)

Децата ми започнаха да се хранят много по – добре, защото виждат от мен и искат същото, а преди как ли не съм пробвала да им пробутам здравословни храни – без успех”

Това беше разказа на Мимето, а сега аз да кажа, че тя беше 20 дни в Германия, пътуваше, беше с трите си деца и пак не намери оправдания да спре – за което я поздравявам :) Тя намира време да си направи за ядене, да си приготви за следващия ден и казва, че си има любими неща и си е свикнала с тях, не е нужно да ядеш по 5 пъти на ден различна храна, нужно е тя да е балансирана..

За тези, които са много, много заети, ще кажа, че варианта с киселото мляко е добър – примерно, ако по принцип се храните само един път следобед и веднъж вечерта, поне се опитайте да добавите за закуска половин кисело мляко, за следобяд половин кисело мляко и преди да легнете – т.е. да не правите повече от 3,4 часа без хранене, веднага ще ви се отрази, ще вдигнете метаболизма, ще “понаредите хормоните”, ще започнете да отслабвате и ще започнете да се чувствате по – добре!

А, който наистина ИСКА да отдели малко време, като например 15 минутки, може от вечерта да си приготви няколко неща, за следващия ден за работа! Ето няколко идеи като за начало –запеканка с моцарела и шунка , запеканка с тиквички, овесени ядки и сирене, запеканка с картофи, сирене и кашкавал , салата с домати, печени чушки, сирене и плод за десерт , солени мъфини със сирене , може за малка закуска да си приготвите кутийка, като плодовете може да ги сменяте - Котидж с плод и сурови ядки или за малка закуска да си носите киселото мляко –  всички тези рецепти и идеи, се приготвят буквално за 5 минути и после или се пекат или се слагат в кутия и са готови за другия ден за работа :) 

Не отлагайте, не търсете милион оправдания – че работите, че имате деца, че нямате пари, че пътувате, че другите неща са по – важни, защото няма по – важно нещо от вас самите, от това да се чувствате добре, да изглеждате добре, да бъдете здрави и да давате чудесен пример на деца и близки!

Всичко зависи от вас, за няколко дни може да започнете ПРОМЯНАТА и от там просто да не търсите ОПРАВДАНИЯ, за да спрете, а да търсите МОТИВАЦИЯ, за да  да продължите! Защото мотивацията трябва да се поддържа, тя както и повечето други неща в този свят са временни и имат нужда от постоянно захранване, за да ги има – четете мотивиращи истории, говорете с хора, вече постигнали промяната, гледайте снимки ПРЕДИ /СЕГА, четете мотивиращи фрази, всичко това действа изключително добре, стимулира и те кара да станеш от дивана и да ДЕЙСТВАШ! Мимето започна своята промяна, а ти започваш ли?

Ако ти харесва статията – сподели :) 

 

 

 

 

 

“