Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

Бонбонки с кокос, фурми и извара ;)

Назад

Необходими продукти:

Кремобразна, нискомаслена извара от Лидл / има я в списъка с пазаруване, виж тук / цялата кутийка – 250 г/

Протеин на прах / около 40 г /

Кокосови стърготини – 3-4 с.л. / 27 г /

12 броя фурми или сушени сливи – натурални без захар

малко сушени червени боровинки / 20 г /

4-5 с.л. овесени трици / 40 г /

1 с.л. какао / може и без, особено ако протеина ви е ванилия, по – добре без/

За овалване – малко кокосви стърготини или натрошени ядки

Начин на приготвяне:

Накисвате овесените трици да набъбнат малко. Всичко можете да сложите в блендера, а ако искате да се усещат боровинките просто ги добавете накрая и разбъркайте. Ако сместа ви се струва суха и лепкава, добавете съвсем малко водичка или прясно мляко. От получената смес, която сте оставили за кратко в хладилника / да си почине и да постегне /, оформяте 40 на брой бонбонки и овалвате в кокос или натрошени ядки.  

За тези, които искат да знаят повече:

Нашите вкусни бонбони са за десет блока протеини, въглехидрати и мазнини. Протеинът е от изварата и сухият протеин, мазнината от кокоса, който е завишен заради сухият протеин. А въглехидратите са от овесените трици, сушените плодове, меласата и какаото. 

Как можете да си ги хапвате?

Най-лесно можете да си оформите бонбоните, ако разделите сместа на 10 и от всяка част оформите по 4 бонбонки. Точно толкова са за един блок протеини, въглехидрати и мазнини. 

Вариант 1: Със сандвич от филийка Тонус, Бонус, Вита хляб+ парченце кашкавал / 15 г / + парченце шунка / 20 г / + 3 маслинки. Хапвате сандвича и после 4 бонбонки, оха ;)

Вариант 2: След голямо хапване по 1-2 бонбонки.

Вариант 3: осем бонбонки самостоятелно за закуска или междинка с чаша кафе. Мноого вкусно :*

Предложението е от Стойка Нанева.

Почвайте гиии :* :* :*