Яж всичко и отслабвай!

Яж всичко и отслабвай!

Десерти / Идеи за сладки

Плодово парфе с кисело мляко  

Плодово парфе с кисело мляко  

*Този десерт не е подсладен допълнително и е за хора, които вече са свикнали с по – малко сладкия вкус на храната, за мен е перфектен – лек и много свеж 😉 По – долу, съм записала как може да го направите в по – сладък вариант 😉

Необходими продукти: 

440 г кисело мляко 2 %

112 г извара / или Рикота може същото количество /

1 пакетче желатин /10 г е стандартно/

300 г плодове по избор / без банан и сушени плодове /

15 бр натрошени ядки или 1 с.л. фъстъчено масло

по желание: ванилийка, есенции по ваш вкус, стевия 

Начин на приготвяне:

Единственото “сложно” е да разтворите желатина в 30-40 мл вода да го изчакате да се желира малко и после да го разтопите на водна баня. Всичко друго е смесване 😉 

Докато чакате желатина си нарежете на ситно плодовете по избор, може да го направите със всякакъв микс плодове, общо да са 300 г..Правен е с праскови и череши, с пъпеш и малини и с ягоди и кайсии…;)

В купа разбъркайте киселото мляко, изварата, ванилийка, есенции по избор / с ром е в случая /, малко стевия / аз го правя без нея дори/..

След като сте разтворили желатина на водна баня и е изстинал, го добавете към сместа с киселото мляко и бъркайте..

В продълговата форма сложете на дъното всички плодове, равно разпределени и изсипете сместа с киселото мляко и вече добавения в нея желатин. Натрошете наситно ядки отгоре или намажете тънко с фъстъчено масло 😉 

Това е всичко, оставате в хладилника за една нощ да стегне и на сутринта “Добро утро с кафенце и десертче” 🙂 

За тези, които искат да знаят повече: това са 5 блока П,В,М. Протеините са от киселото мляко, желатина и изварата, въглехидратите са от плодовете и мазнините от ядките или фъстъченото масло.

За тези, които обичат по – сладко: Може да добавите 2 с.л. мед/кленов сироп, но към сместта трябва да добавите още протеин, например 20 г протеин на прах, за да направите баланса. Има и друг вариант, вместо мед, може да добавите 3,4 натрошени бисквитки отгоре, те пак ще дадат сладост и ще заприлича даже на чийзкейк с плодове 😉 Рецептата обаче ще стане червена 😉 

По колко може да изядете? Ако разделите на 5 равни части десерта

На едно голямо хранене: 3,4 парчета

На едно малко хранене: 1, 2 парчета

 

 

Стана ли ви интересно? Искате ли да се запознаете с още рецепти и истории на вече отслабнали жени и мъже и да получите тласък и мотивация за истинска, трайна промяна? Можете да разберете как най – лесно да стартирате Зоната като си купите книгата ми от ТУК!

За още много рецепти, може да закупите електронните ми книги с традиционни български ястия и десерти и печива:

Е-книга с традиционни български ястия, балансирани по Зоната

Е-книга с печива и сладкиши, балансирани по Зоната

Яж всичко и отслабвай!

Това е начин на хранене за постоянно, чрез който ще „подреждате“ хормоните си и тялото ви ще започне да работи максимално добре

Информация

За контакти

Здравейте, казвам се Катина, на 37 години съм, от Слънчев бряг, завършила съм финанси във Варна, но душата иска друго…

Започнах да чета и да се интересувам от здравословно хранене преди доста години – купувах си книги, списания, постоянно четях форуми, разпитвах възрастни хора (в добро и лошо здравословно състояние) с какво са се хранили, изгледах доста предавания и филмчета, които намерих по темата, правих експерименти със себе си и с други хора, с начина ни на хранене.

© 2021 Kakvodaqm.bg – Всички права запазени! | Изработка на сайт от BEKYAROV.NET

Количка
Този сайт използва 'бисквитки' (cookies). Продължавайки да ползвате услугите му, Вие се приемате използваните от нас 'бисквитки'.
Start typing to see products you are looking for.