Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

Ечемичена манджичка

Назад

Необходими продукти:

1 чаена чаша сварен ечемик /  250 г / 

шепа нарязан лук

малко морков

една малка тиквичка

3-4 гъбки

1 зелена и 1 една червена пиперка

Голямо парче свинско филе / 300 г /

1 чаена лъжичка масло

Подправки – кимион, риган, чубрица, сух чесън, шарена сол, соев сос, индийско орехче, дафинов лист, черен пипер

Начин на приготвяне:

В тенджера на котлона слагаме маслото и загряваме. Като се разтопи добавяме месото, нарязано на хапки или тънки резенчета. Когато месото си смени цвета, добавяме подправките, лука и морковите. След пет минутки гъбите, след още пет тиквичката и останалите зеленчуци. Готвим още пет минути и добавяме ечемика. Посоляваме, овкусяваме със соев сос и изключваме котлона. Готови сме ;)

За тези, които искат да знаят повече:

Направихме си вкусна манджичка, която е за девет блока протеини / месото /, въглехидрати / ечемика и зеленчуците / и мазнини / маслото /.

Как можете да си я хапнете?

Разделете я на 3 и ще имате за три обяда или вечери. С една хубава зелена салата с краставичка / без да добавяме мазнина /сори ;) / или с тараторче, ммм...фантазия. 

Това е страхотен вариант да заменим белият ориз, който е бърз въглехидрат с продукти като ечемик, овес и други, които са с бавно освобождаващи се въглехидрати и са с полезни фибри и минерали.

Пожелаваме ви приятен апетит и благодарим на Деси Чанева за идеята!