Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

Пикантна салата със сьомга в лодка от авокадо

Назад

Необходими продукти:

Едно доста големичко авокадо. Ако намерите голямо авокадо ще е много ефектна салатата, но и да не намерите и с нормално става. По-надолу ще обясня как да си подредите чинийката ;) 

От авокадото ще ни трябват 2 с.л. / 34 г /

Малко краставичка / половин прясна краставица /

Чушка – зелена, оранжева и червена – за цвят / по четвърт чушка от цвят /

1 – 2 листа маруля

Шепа чери доматки / 160 г /

1 ч.л. микс от семена / тиквени семки, ленено семе, сусам, на ситно нарязани орех, бадеми, кашу /

Сьомга /изпечена/ – една длан /  120 г /

Една препечена филийка хляб Бонус, Тонус или Вита 

сол, черен пипер, малко оцет / може балсамико /

Начин на приготвяне:

Разделяме авокадото на две равни половини и издълбаваме сърцевината на едната половинка. От месестата част си отделяме необходимото количество и намачкваме с вилица. Нарязваме на ситно зеленчуците и черитата на половинки. Добавяме авокадото и омесваме всичко много добре . Овкусяваме  и добавяме сьомгата.И сега идва ред на лодката от авокадо, която си отделихме преди това. Салатата със сигурност е станала повече като количество, което да запълни нашата лодка. Просто си напълваме авокадото и с останалата салатка си правим канапе в една чиния. Поставяме лодката върху канапето, а отгоре поръсваме с микса от семена. Това е просто предложение за сервиране. Ако много бързате, си я направете и без да пълните издълбаното авокадо. Така просто е по-ефектно и можете да впечатлите всички вкъщи, както и вашите гости. Никой няма да разбере, че хапва нещо диетично, режимно и т.н. От филийката си правим ако искаме крутони, ако не – просто си хапваме направо ;) 

За тези, които искат да знаят повече:

Невероятна, вкусна, засищаща салата за три протеинови блока / рибата /, блок и половина въглехидрати / черитата и филийката – по надолу ще обясня как да си добалансирате ;) / и три блока мазнини / авокадото и семената /.

Как можете да си я хапнете?

Към салатката да си добавите една хубава чаша вино / до 190 мл /

Можете да запазите виното, но да намалите малко количеството – 130 мл и да хапнете половин малък плод / ябълка, круша, портокал / или според сезона малко плод. Всичко може в тази Зона, затова толкова много я обичам :)

Ако пък искате да няма алкохол – след салатката един средно голям плод  / до 150г /.

Идеята за тази салата е на Евдокия Иванова. Наистина страхотна салата. Благодарим и за хубавите снимки :* Да ни е вкусно  :) :) :)