Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

Ризото с кафяв ориз и свежи зеленчуци

Назад

Необходими продукти:

Посочените продукти са за една порция. Вие, ако искате умножете по колкото ви се иска :*

Една длан пилешко месо /до 90 г/

Сварен кафяв ориз около от ½ ч.ч /42 г/. Ако изберете вместо ориз да сложите овес цяло зърно трябва да знаете, че рецептата става в зеления сектор на Зоната. А самят овес трябва предварително да посварите за малко повечко време ;)

Ще ви трябват и малко парченце лук

Малко парче сурова тиквичка и няколко шушулки замразен или суров зелен боб

две – три маслинки

Подправки – в случая са сух чесън, черен пипер и шарена сол.

Начин на приготвяне:

В малка тенджерка или тиган слагаме нарязания лук и малко водичка . Задушаваме да поомекне лука и добавяме парченцето тиквичка и зеления боб. След това пилешкото, подправките и ориза /овеса/. Наливаме малко водичка и оставяме на слаб огън да поври. Когато се свари и месото, сваляме от котлона и добавяме и маслинките. И това е :*

За тези, които искат да знаят повече:

Това е ястие за три блока протеини /месото/, въглехидрати /ориза или овеса – което си изберете/ и мазнини от маслините. Може вместо маслини да сложите 1 ч.л. зехтин. Пак ще стане вкусно :)

Как можете да си го хапвате:

За обяд или вечеря, това ястие ще ви изненада с прекрасен вкус, ситост и енергия, които ще получите. Да ни е вкусно :* :* :*Б

 

Стана ли ви интересно? Искате ли да се запознаете с още рецепти и истории на вече отслабнали жени и мъже и да получите тласък и мотивация за истинска, трайна промяна? Можете да разберете как най – лесно да стартирате Зоната като си купите книгата ми от ТУК!