Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

Салата с печен патладжан и сирене

Назад

Необходими продукти:

Един голям патладжан /300 г/

½ ч.ч. концентрирано доматено пюре /165 г/

Средно голямо парче сирене /60 г/

скилидка чесън, сол

непълна ч.л. зехтин /2 г/

магданоз за поръсване

Начин на приготвяне:

Патладжана нарязваме в желана форма. В случая е на кръгчета. Посоляваме и оставяме за две минутки да се отцеди. След това намазваме със зехтина и печем върху хартия за печене или на сух тиган. Гарнираме с доматеното пюре, чесънчето и сиренето, поръсваме с каквато зеленийка обичаме и хапваме :)

За тези, които искат да знаят повече:

Имаме вкусна салата за два блока протеини /сиренето/, блок и половина въглехидрати – патладжана и доматките и мазнини от зехтина.По – надолу ще обясня как да си я добалансирате.

Как можете да си я хапвате:

Има много варианти. Ако обичате да ви е по – доматено си добавете още толкова доматено пюре. Можете и с кръгчета пресен, розов домат да я направите – още по – лятна става. Друг вариант – да си я хапнете с половин филийка хляб Бонус или Вита, или ако не искате хляб с половин малък плод да си направите баланса. Ако пък искате да е повече като количество /кой не иска ;)/, увеличавате сиренето с 30 г , домата увеличавате като при първият вариант и накрая цяла филийка или цял плод.

Благодарим на Албена Боянова за идеята и снимката! Да ни е вкусно :* :* :* 

 

Стана ли ви интересно? Искате ли да се запознаете с още рецепти и истории на вече отслабнали жени и мъже и да получите тласък и мотивация за истинска, трайна промяна? Можете да разберете как най – лесно да стартирате Зоната като си купите книгата ми от ТУК!