Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

Уникален дюнер без угризения

Назад

Необходими продукти:

За питката/палачинката:

1 яйце

малко прясно мляко или водичка / 30-40 мл /

4-5 с.л. овесени трици / 40 г /

бакпулвер по желание / една щипка /

подправки на вкус

За плънката:

накъсано пилешко месо от пържолка на скара / 60 г /, в краен случай може с пуешка/свинска чиста шунка, ако нямате друг избор / 80 г/

половин домат / 120 г /

две-три кисели краставички

лист маруля

За соса:

3 с.л. меко авокадо

пресована скилидка чесън / може  сух /

2-3 с.л. кисело мляко

черен пипер, самардала

Начин на приготвяне:

Накисваме за десетина минутки триците в млякото за да набъбнат / така палачинката става по-пухкава /. Добавяме разбитото яйце, подправките и бакпулвера и изпичаме в сух, незалепващ тиган ( ако нямате, може да намазните леко тигана). 

Върху готовата и още топла палачинка застиламе лист маруля, отгоре месцето и наситно нарязаните кисели краставички / може и пресни вместо кисели, няма значение – не ги броим ;) /, домата на парченца и сосчето, което сме направили от намачканото с вилица авокадото с останалите съставки. Завиваме и увиваме в хартия за да се запази топличък нашият вкусен и превкусен дюнер, ммм… ;). По- надолу ще обясня как да се хапва, защото има нужда да се допълни :)

За тези, които искат да знаят повече:

Този вкусен дюнер е за три блока протеини и мазнини и два и половина блока въглехидрати. Протеинът е от яйцето и месото, мазнината от авокадото, я въглехидрата от триците, и домата. Ето как можете да си го комбинирате.

Предложение за хапване: Хапвате си дюнера с чаша айрянче / просто класика, ако обичате айран де ;) /, а за десерт половин малък плод до 50 г. Това може да е ябълка, круша, портокал или ако сме в сезона на ягодите -5-6 ягодки.

Предложението е на Стойка Нанева, а на вас приятен апетит :*