Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

Веган обяд в Зоната

Назад

Необходими продукти:

Една голяма плочка сирене “Тофу”  /210 г /

Шепа нахут от консерва /40 г/

стръкче пресен лук

глава стар лук /160 г/

1 ч.л. захар

1 ч.л. зехтин

две три листенца зелена салатка

няколко мариновани чесънчета 

Плод за десерт /в случая е грозде 5 -6 зърна или 80 г/

Един орех

розмарин, сол, пушен червен пипер

Начин на приготвяне:

Тофуто овкусявме с розмарина, сол и пушения пипер. Печем в незалепващ тиган или на барбекю. Лука нарязваме  и в загрят тиган без мазнина задушаваме докато омекне. Добавяме захарта и зехтина. Полученото пасираме леко, но така, че да останат и едри парченца. От получента смес ползваме половината. Останалото можем да ползваме за още една порция. На зелената салатка слагаме само няколко капки зехтин, а на нахута наръсваме малко пресен лук и си овкусяваме със сол и оцет или лимон. Добавяме всичко останало и хапваме.

За тези, които искат да знаят повече:

Тази порция е за три блока протеини / от соевото сирене /, въглехидрати /нахута, лука и гроздето /  мазнини – зхтина, ореха и маслинката ;)

Как можете да си го хапвате:

Както е така си е балансирано. Ако желаете да си пийнете вино, просто замнете гроздето с чаша хубаво винце и се насладете. Ако искате да си направите за две порции увеличавате продуктите пропорционално без лука – него си го направихме за два пъти ;)

Тази веган рецепта идва от Петър Атанасов, фен на страничката. Благодарим за идеята и снимката. 

 

Стана ли ви интересно? Искате ли да се запознаете с още рецепти и истории на вече отслабнали жени и мъже и да получите тласък и мотивация за истинска, трайна промяна? Можете да разберете как най – лесно да стартирате Зоната като си купите книгата ми от ТУК!