Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

Вегетарианска мусака

Назад

Необходими продукти:

500г соеви късчета

4яйца

400г кисело мляко

Картофи-600г

Морков-80г

Доматено пюре-240г

30г брашно

3с.л.зехтин

Начин на приготвяне:

Нарязваме картофите на кубчета и ги слагаме в тавата,в която ще печем-добавяме им чаша вода и малко сол и ги слагаме във фурната да се готвят. Задушаваме"каймата с малко лук(20-30г.) Добавяме си подправки на  вкус. Добяваме, гъбите и доматите и да поври. После изсипваме върху картофите и печем да поизври. Заливка-разбиваме 4 яйца с киселото мляко и брашното, заливаме и допичаме.

За тези които искат да знаят повече:

Цялата мусака е 18 блока протеини, въглехидрати и мазнини. Протеините са от соевите кубчета /соева кайма/, яйцата и киселото мляко, въглехидратите от зеленчуците, брашното и киселото мляко, а мазнините от зехтина.

Как можете да си я хапнете?

Разделете мусаката на 6 равни парчета. Така във всяко ще има по 3БПВМ. Можете да си хапнете парче мусака с 2-3с.л. кисело мляко, или чаша айрян, или порция таратор.

Можете да си направите и зелена салата, но тогава трябва да внимавате с мазнините/ просто намаляте зехтина в яденето и си слагате в салатката ;) /

Да ви е вкусно :)