Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

"Полезни" банички

Назад

Необходими продукти:

Белтъците на две яйца или едно цяло яйце

малка бучка сиренце /60 г/

1 пълна с.л. котидж сирене /60 г/

5 – 6 с.л. овесени трици /76 г/

малка топка замразен спанак

2 – 3 с.л. прясно или кисело мляко

1 ч.л. бакпулвер, сол, ако не ви е солено /опитвайте/

2 с.л. сусамено семе за поръсване /12 г/

Начин на приготвяне:

 Разбъркваме яйцето с вилица /а ако искате може и с миксер, но аз го правя по мързеливия начин с вилица ;) / Добавяме триците и изчакваме малко да набъбнат. След това прибавяме натрошеното сиренце и котидж сиренето + спанака. Накрая са бакпулвера с киселото/прясното мляко. Разбъркваме добре и изсипваме в много малка тавичка с хартия за печене или направо в голяма тава с хартия за печене и оформяме нещо като малък правоъгълник. А може и да си оформите 4 малки банички върху хартията за печене и така да си печете в загрята на 180 градуса фурна с вентилатор, около 20 – 25 минутки. Това е :*

За тези, които искат да знаят повече:

Имаме си полезни банички за четири блока протеини /яйцето и сирената/, въглехидрати от триците и мазнини от сусама.

Как можете да си го хапвате:

Както и да я направите, делите я на четири равни парченца. Във всяко едно има по 1БПВМ. Две такива парченца с чаша айрян сутрин направо класика. Или пък за междинно хранене следобед. Толкова са удобни за взимане и навън, за из път също.  Ухаят страхотно, докато се пекат. Почвайте ги  и да са ни вкусни :* :* :* 

Стана ли ви интересно? Искате ли да се запознаете с още рецепти и истории на вече отслабнали жени и мъже и да получите тласък и мотивация за истинска, трайна промяна? Можете да разберете как най – лесно да стартирате Зоната като си купите книгата ми от ТУК!