Намерете рецепта с нашата търсачка

Facebook

Закуска "Лятно изобилие"

Назад

Необходими продукти:

2 с.л. котидж сирене /60 г/

Малко парче нискомаслена шунка /20 г/

Малко парче кашкавал /15 г/

Една малка праскова /100 г/

Голяма шепа малини /130 г/

6 ядки лешник, бадем или кашу

Начин на приготвяне:

Просто си правите чинийката, както е на снимката и хапвате вкусно, вкусно :* Повече време ми отне да я напиша, отколкото да я приготвя ;)

За тези, които искат да знаят повече:

Това е вкусна закуска за два блока протеини /шунката, кашкавала и сиренето/, въглехидрати /плодовете/ и мазнини от ядките.

Как можете да си го хапвате:

За закуска или междинно хранене.  За по – гладните – можете да замените прасковата или малините с филийка хляб Бонус или Вита. Можете да замените котидж сиренето с обикновено – 30 г е обаче ;) 

Благодарим на Дани Пенчева от нашата група. Всеки ден си приготвяме такива вкусотийки :* 

Стана ли ви интересно? Искате ли да се запознаете с още рецепти и истории на вече отслабнали жени и мъже и да получите тласък и мотивация за истинска, трайна промяна? Можете да разберете как най – лесно да стартирате Зоната като си купите книгата ми от ТУК!