Яж всичко и отслабвай!

Яж всичко и отслабвай!

Обяд / Вечеря

Пълнена тиквичка с кайма и кашкавал  

Пълнена тиквичка с кайма и кашкавал  

  • Необходими продукти:

    Една средно голяма тиквичка / 240 г /

    Шепа телешка, не мазна свинска или смес кайма / 84 г /

    Малко парче кашкавал / 28 г /

    4-5 с.л. доматено пюре

    парче стар лук

    резен  морков

    1 ч.л. зехтин

    Подправки: сол, сух чесън, чубрица, риган, малко босилек, шарена сол, малко червен пипер

    За изравняване : 200 г плод или 180мл винце  или салата + филийка хляб, зависи кой какво обича да хапва.

Начин на приготвяне:

Почистваме тиквичката от дръжката и капачето, разрязваме на две по дължина и издълбаваме сърцевината –  да се получат двете половинки като лодки. 

В тиган на котлона сипваме малко водичка  / 3-4 с.л. /, зехтина , нарязания на ситно лук и парченцата морковче. Като поомекнат добавяме каймата и бъркаме докато си смени цвета и стане на “трохи”. Добавяме и нарязаната сърцевина от тиквичката и оставяме да поомекне и тя. Прибавяме доматеното пюре и подправките и намаляме котлона да се посгъсти. Това е нашата плънка за получените преди това лодки. Напълваме си ги и поръсваме с настъргания кашкавал.Запичаме в тавичка върху хартия за печене в предварително загрята фурна на 180 градуса. и готово 😉

Това количество е за 1 човек, ако искате да приготвите за повече, просто умножавате всичко по 2, 3 или за колкото още човека ще желаете 🙂 

За тези, които искат да знаят повече:

Тази вкусотийка е за три протеинови блока, три мазнинни и един въглехидратен. Тоест – ще допълваме за да се получи баланса. Протеините са от месото и кашкавала, мазнините от зехтина, а тиквичката е въглехидрат.

Как можете да си го хапнете?

В случая, както е показано на снимката просто си хапвате една средно голяма ябълка / 200 г / за десерт и баланса е готов. 

Можете да намалите ябълката на 100 г и да си добавите филийка хляб Бонус, Тонус или Вита.

И към двата варианта можете да си хапнете зелена салатка / но само със сол и оцет и може с дресинг от лъжица кисело мляко /, без мазнини, защото ги сложихме в плънката на тиквичката 🙂

Може и айрянче, за който обича или малка купичка таратор. 

Да ви е вкусно :* А ние блгодарим на Албена Боянова за идеята и изпълнението.

 

Стана ли ви интересно? Искате ли да се запознаете с още рецепти и истории на вече отслабнали жени и мъже и да получите тласък и мотивация за истинска, трайна промяна? Можете да разберете как най – лесно да стартирате Зоната като си купите книгата ми от ТУК!

Яж всичко и отслабвай!

Това е начин на хранене за постоянно, чрез който ще „подреждате“ хормоните си и тялото ви ще започне да работи максимално добре

Информация

За контакти

Здравейте, казвам се Катина, на 34 години съм, от Слънчев бряг, завършила съм финанси във Варна, но душата иска друго…

Започнах да чета и да се интересувам от здравословно хранене преди доста години – купувах си книги, списания, постоянно четях форуми, разпитвах възрастни хора (в добро и лошо здравословно състояние) с какво са се хранили, изгледах доста предавания и филмчета, които намерих по темата, правих експерименти със себе си и с други хора, с начина ни на хранене.

© 2021 Kakvodaqm.bg – Всички права запазени! | Изработка на сайт от BEKYAROV.NET

Количка
Този сайт използва 'бисквитки' (cookies). Продължавайки да ползвате услугите му, Вие се приемате използваните от нас 'бисквитки'.
Start typing to see posts you are looking for.